dimecres, 12 de setembre de 2007

Marketing viral

Temps enrere varem parlar del marketing/publicitat viral. per la seva important presència a nivell nacional i internacional. Afortunadament, aquesta tècnica del marketing torna a tenir presència entre nosaltres. Com recordareu, el marketing viral es basa en aconseguir increments exponencials en "coneixement de marca" (Brand Awareness), mitjançant processos d'autoreplicació viral. Per aconseguir-ho, realitzen videos encoberts que, amb la seva presència en plataformes de internet com el youtube, busquen que es doni el boca a boca per generar una cobertura mediática mitjançant historias "inusuals".

En aquest cas, la companyia Mars ha encarregat una nova campanya publicitaria d'un dels seus productes extrella (TWIX) mitjançant
clips de vídeo en els que apareix un individu que, emulant el cas d'una persona amb síndrome de Tourette (desconeguda malaltia de la que s'investiga el tractament mitjançant l'estimulació cerebral amb electrodes), no pot evitar cridar la paraula "galleta".