Internet: El marketing viral
El marketing viral i la publicitat viral son termes utilitzats per referir-se a les tècniques de marketing que intenten explotar xarxes socials preexistents per produir increments exponencials en "coneixement de marca" (Brand Awareness), mitjançant processos d'autoreplicació viral similars a l'expansió d'un virus informàtic. També s'utilitza el terme màrketing viral per descriure campanyes de marketing encobert basades en internet, que busquen que es doni el boca a boca per generar una cobertura mediática mediante historias "inusuals".

A partir d'aqui, mitjançant el vostre company Eduard, arriba un nou element que pot ser un nou producte de marqueting viral: John Cobra. Es tracta d'un individu que mitjançant una web força ben dissenyada (un punt més per pensar que és un producte publicitari, perquè el noi no aparenta saber què fer tant davant d'un ordinador com d'un microones) mostra les seves cançons, ex
Val a dir que, l'aparició d'aquest personatge ja ha provocat moviment a la xarxa en forma de comentaris sobre els seus antecedents penals o les seves vinculacions polítiques.
Ara us correspon vosaltres decidir si és un producte publicitari, o bé, el producte d'una relació entre cosins. Per ajudar-vos a decidir l'opció correcta, en un dels clips, l'home diu algo com:
"..este entrenamiento de pelea callejera lo tendríamos que hacer en la calle, con cristales, de verdad y tal.. Pero como llueve, hoy lo haremos en un tatami."
Comentaris