
L'arribada de internet va significar per molts polítics d'arreu del món una nova plataforma per transmetre les seves idees. De fet, fa molt de temps que aquestes estrategies de marketing viral s'utilitzen a EEUU amb diferents plataformes en forma de ninots, o bé, en forma de vídeos virals com en el cas del
candidat Barack Obama i la seva
cançó "I've got a crush on Obama", o bé, la
versió de la sèrie "
The Sopranos" de la candidata Hillary Clinton.

Totes aquestes estratègies de marketing basades en el web 2.0 s'ha traslladat a les
Eleccions Generals que es celebraran en el mes de març de 2008. És per això que el
Partido Popular (PP) ha volgut utilitzar el lema de la campanya del candidat Rajoy mitjançant uns
impressos penjats en un compte de Flickr obert perl seu equip de campanya. Gràcies al blog
ALT1040 hem pogut saber d'una acció paral·lela basada en la creació d'un nou compte amb
paròdies d'aquests impressos.
Pel que sembla internet s'esta convertint en un nou terreny de batalla pels polítics... Potser això els ajuda a ser un xic més imaginatius a l'hora d'elaborar les campanyes i més pròxims a la gent a l'hora de realitzar les seves propostes polítiques.

Actualització: Per més mala sort, en el dia de l'estrena de la nova pàgina web del candidat a les Eleccions Generals de 2008, l'administrador i dissenyador de la pàgina web va deixar "oberta" la pàgina d'edició de la pàgina web. Amb tot, la gent va poder inserir diferents missatges dins de la pàgina mentre ningú s'havia adonat de l'error.

Comentaris