Entrega informe joc modificat C5

A tots aquells que ahir em vareu buscar per l'IES i no em vau trobar,

Us demano disculpes per haver marxat més d'hora i no haver-vos avisat amb antel·lació. Donat que volia assistir a una ceremònia recordatori d'un familiar de la meva dona, vaig marxar més d'hora del centre una estona després d'haver finalitzat l'examen de C1 - Sistemes Operatius. No em vaig enrecordar que havíem establert el dilluns com a día per l'entrega del informe amb el joc modificat de C5.

Tot i que alguns de vosaltres me l'heu entregat per correu electrònic, seria molt interessant que l'entreguessiu en format paper juntament amb una exposició en l'ordinador de les diferents modificacions realitzades en el joc. Avui dimarts 5 em trobareu al centre a partir de les 16h30 (en la sala de professors) i a partir de les 17h30 en el Departament de Informàtica.

Comentaris

Entrades populars